@senkendinibul
...
*
*
İNCİR VE ZEYTİNE
***** YEMİN *****
*******
***
*******
***
*
HZ.ÂDEM BİLİNCİNDEN
((*)İncir ))
MUHÂMMEDÎ BİLİNCE
((*)ZEYTİN )) KADAR
HZ.ÂDEM BİLİNCİNDEN
((*)İncir ))
MUHÂMMEDÎ BİLİNCE
((*)ZEYTİN )) KADAR
İNSAN ;
CÜMLE KÂİNÂTIN
((( TEVHİD ))) SIRRINI AÇAN
((( TEVHİD ))) SIRRINI AÇAN
MÜHÜRDÜR !..
YARATILMIŞLARIN EN ŞEREFLİSİDİR !..
YARATILMIŞ OLAN HERŞEYİN ;
DOĞANIN ,VE KÂİNATIN
TÜM BİLGİSİNİ İÇİNDE TAŞIYAN
DOĞANIN ,VE KÂİNATIN
TÜM BİLGİSİNİ İÇİNDE TAŞIYAN
YEGÂNE VARLIKTIR !..
VAROLAN HERŞEYİ , TÜM BİLGELİĞİ VE
SIRRI İLE , İÇİNDE TUTAR !..
*
NEFSİN
((((()))))
TÜM BİLİNÇ
((((()))))
((((())))) MERTEBELERİ ((((()))))
*
KESRET -- VAHDET
Ve
TEVHÎD
*********
BİLİNCİ
BU SIRRIN KENDİSİDİR !..
*
NEFSİN
((((()))))
TÜM BİLİNÇ
((((()))))
((((())))) MERTEBELERİ ((((()))))
*
KESRET -- VAHDET
Ve
TEVHÎD
*********
BİLİNCİ
BU SIRRIN KENDİSİDİR !..
*
...ÖZ...
*
*
****
*******
(((( AÇILIM ))))
*******
****
*
*******
(((( AÇILIM ))))
*******
****
*
*
NİYE
İNCİR VE ZEYTİN
YÜCE KİTAPTA
BU KADAR
KUTSAL GÖRÜLÜP ÜZERİNE
KUTSAL GÖRÜLÜP ÜZERİNE
YEMİN EDİLMİŞTİR ?..
ÇÜNKÜ RAHMÂNÎYET VE
RAHÎMİYETİ
RAHÎMİYETİ
TEMSİL ETMEKTEDİR !..
Zirâ ;
İNCİR ; ÇOKLUĞUN HAZÎNESİNİ
( KESRET )
( KESRET )
ZEYTİN İSE TEKLİĞİN
VE BİRLİĞİN HAZÎNESİNİ
( VAHDET )
SİMGELEMEKTEDİR !..
VE BİRLİĞİN HAZÎNESİNİ
( VAHDET )
SİMGELEMEKTEDİR !..
BU İKİ KUTSAL MEYVE
BİRARAYA GELDİĞİNDE ,
TÜM YARATILIŞ ŞEKİLSEL
BİRARAYA GELDİĞİNDE ,
TÜM YARATILIŞ ŞEKİLSEL
OLARAK DA ANLAM KAZANIR
VE ÂDETÂ CİSİMLEŞİR...
VE ÂDETÂ CİSİMLEŞİR...
*
ZİRÂ YÜCE KİTAP
BU ANAHTARLA AÇILIR !..
*
RAHMÂN VE RÂHİM
BU ANAHTARLA AÇILIR !..
*
RAHMÂN VE RÂHİM
( Eril ve dişil prensip )
BİRARAYA GELMEZSE ,
İNSAN DA YARATILIŞ SIRRINI
VE GÂYESİNİ TAM MÂNÂSI İLE
VE GÂYESİNİ TAM MÂNÂSI İLE
GERÇEKLEŞTİREMEZ...
*
*
Sonsuz rızıkla bizi
nimetlendiren YÜCE YARADAN ;
sınırsız lütûf ve keremi ile
nimetlendiren YÜCE YARADAN ;
sınırsız lütûf ve keremi ile
bu eşsiz DÜNYA SOFRASI nda
bizleri her biri kutsal OL AN
yiyeceklerle yaşamaya
mazhâr kılmıştır...
bizleri her biri kutsal OL AN
yiyeceklerle yaşamaya
mazhâr kılmıştır...
Bundan anlayacağımız ;
üzerinde oynanmamış
üzerinde oynanmamış
İLÂHÎ MÜHRÜ DEĞİŞMEMİŞ
GIDA ' lara da
GIDA ' lara da
âtıfta bulunulmasıdır...
Sağlık ; yiyeceklerimizin de
sağlıklı kalması ve bozulmamış
olmasıyla mümkündür ...
Nesillerin devamı ,
insanlığın kendine ve
doğal herşeye saygı
göstermesi ,onları
değiştirmemesi
ilkesine bağlıdır...
Ya da üzerinde tahrifât
yapması, geleceğindeki
tüm maddî ve manevî
unsurları olumsuz yönde
etkileyerek hayatını,
negatif yönde
şekillendirecektir...
Ya kendine yakışan bir hayatı ,
ya da diğerini yaşaması ,bilincincinin seçimlerini gözlemlemesine ve bu seçimlerini deneyimlemesine
olanak sağlıyacaktır ...
Geriye dönüşü olmayan
bir tahrifât , insanlığın kendi doğal
tüm bağlantılarını, doğayla birlikte
yıkıma uğratması demektir !..
Her türlü yaratımın doğal
örgüsünde gerçek yerini bulmasının
anahtarı da ;
' İNSANIN HAKÎKÂT BİLİNCİNE ' ne
***************************
EMÂNET EDİLMİŞTİR !..
Sağlık ; yiyeceklerimizin de
sağlıklı kalması ve bozulmamış
olmasıyla mümkündür ...
Nesillerin devamı ,
insanlığın kendine ve
doğal herşeye saygı
göstermesi ,onları
değiştirmemesi
ilkesine bağlıdır...
Ya da üzerinde tahrifât
yapması, geleceğindeki
tüm maddî ve manevî
unsurları olumsuz yönde
etkileyerek hayatını,
negatif yönde
şekillendirecektir...
Ya kendine yakışan bir hayatı ,
ya da diğerini yaşaması ,bilincincinin seçimlerini gözlemlemesine ve bu seçimlerini deneyimlemesine
olanak sağlıyacaktır ...
Geriye dönüşü olmayan
bir tahrifât , insanlığın kendi doğal
tüm bağlantılarını, doğayla birlikte
yıkıma uğratması demektir !..
Her türlü yaratımın doğal
örgüsünde gerçek yerini bulmasının
anahtarı da ;
' İNSANIN HAKÎKÂT BİLİNCİNE ' ne
***************************
EMÂNET EDİLMİŞTİR !..
**********************
*
*
(((( HATIRLATMA ))))
((1 ))
********
*
*
*
(((( HATIRLATMA ))))
((1 ))
********
*
İNCİR ; burada ,
SONSUZLUĞUN İLÂHÎ NİMETLERİNİ ,
( Yaratımın eril , nüfûz eden özelliğini )
Ve ' çokluk prensibi 'ni
(SPERM)
********
Ve ' çokluk prensibi 'ni
(SPERM)
********
ZEYTİN de ;
BİRLİĞİN YÜCE KUDRETİNİ
(Yaratımın dişil yaratıcı özelliğini )
Ve ' teklik prensibini '
( YUMURTA )
*******
Ve ' teklik prensibini '
( YUMURTA )
*******
Sembolizma dilinde yansıtmaktadır...
Bunların ikisinin birleşimi ise ;
YARATIMIN , DOĞUMUN VE DÖNÜŞÜMÜN
GERÇEKLEŞMESİNE VURGU YAPILMASI VE
SİMYÂ DİLİNDEKİ AÇILIMIDIR !..
ANCAK İNSANDA;
BEDEN VE ZİHİN AŞILDIĞI
VE RUH İLE BÜTÜNLEŞİLDİĞİ
ZAMAN, TANRI ' YA VE HAKÎKATİN
BEDEN VE ZİHİN AŞILDIĞI
VE RUH İLE BÜTÜNLEŞİLDİĞİ
ZAMAN, TANRI ' YA VE HAKÎKATİN
SIRRINA ULAŞILABİLİR!..
DENEYİMLENMİŞ, EBEDÎ RUHSAL
GERÇEKLİK ile İÇİNDEKİ YARATIM
DENEYİMLENMİŞ, EBEDÎ RUHSAL
GERÇEKLİK ile İÇİNDEKİ YARATIM
' YÜCE YARADAN' A
ADANABİLİR OLUR...
BEDEN VE ZİHİNDEN GEÇİP
DE 'RUH' DAN GERÇEKLEŞEN
DOĞUM VE ÇOCUK ; BU İLÂHÎ BİRLEŞMEYİ
ÂŞKIN BİLGELİKLE YANSITICAKTIR !..
İNSANOĞLU SONSUZ
BİLGELİKLE YAŞAMAYA ANCAK
BU İLÂHÎ FARKINDALIĞA ULAŞARAK
SÂHİP ÇIKABİLİR !..
*
*
(((( HATIRLATMA ))))
( 2 )
BEDEN VE ZİHİNDEN GEÇİP
DE 'RUH' DAN GERÇEKLEŞEN
DOĞUM VE ÇOCUK ; BU İLÂHÎ BİRLEŞMEYİ
ÂŞKIN BİLGELİKLE YANSITICAKTIR !..
İNSANOĞLU SONSUZ
BİLGELİKLE YAŞAMAYA ANCAK
BU İLÂHÎ FARKINDALIĞA ULAŞARAK
SÂHİP ÇIKABİLİR !..
*
*
(((( HATIRLATMA ))))
( 2 )
************
******
*
Her ' BİLME ' eylemi
insanı , değişime ve dönüşüme sokar.
Ve insan bildiğinden sorumludur...
İnsan varoluşundaki düşünme
ve soyutlama kâbiliyeti ile diğer
bütün varlıkları da dönüşüme sokma
kudretindedir!..
((( SİMYÂ )))
Bundan ötürü benlik bilincindeki
âzâmetiyle insan , varoluşu sorgular ve onu bütüncül bir biçimde anlamlı bir
yaratımla yeniden ve yeniden
İNŞÂ EDEBİLİR !..
' SONSUZ ŞİMDİ ' de
aynı zamanda ' Tarihsel Bir Varlık '
olduğunu unutmadan ,
bu FARKINDALIK İLE EVRİLİRKEN ,
KÜLTÜREL VE YAŞAMSAL BÜTÜN
DEĞERLERİNE SAHİP ÇIKMALI ,
ONLARI YAŞATMAYA
VE DAHA İYİSİNE DOĞRU
' DOSDOĞRU YOL ÜZRE '
İNŞÂ ETMEYE
DEVÂM ETMELİDİR !..
********
*****************************
BULMAK , BULUŞMAK , BİRLEMEK
*****************************
*********
MÂNÂSINDA BU SEMBOLLER
DEĞERLERİMİZE VE YAŞAM HAKÎKATİNE
YOL GÖSTERMEKTE KUTSAL BÜTÜN DEĞERLERİMİZE VE YARATILIŞ HAKÎKÂTİMİZE , CANLI -CANSIZ (*Cansız bir varlık yoktur* )
TÜM VARLIKLARA VE DAHİ DOĞAYA
SAHİP ÇIKMAMIZA VURGU YAPMAKTA
VE ÖNDERLİK ETMEKTEDİR !..
...ÖZ...
******
*
Her ' BİLME ' eylemi
insanı , değişime ve dönüşüme sokar.
Ve insan bildiğinden sorumludur...
İnsan varoluşundaki düşünme
ve soyutlama kâbiliyeti ile diğer
bütün varlıkları da dönüşüme sokma
kudretindedir!..
((( SİMYÂ )))
Bundan ötürü benlik bilincindeki
âzâmetiyle insan , varoluşu sorgular ve onu bütüncül bir biçimde anlamlı bir
yaratımla yeniden ve yeniden
İNŞÂ EDEBİLİR !..
' SONSUZ ŞİMDİ ' de
aynı zamanda ' Tarihsel Bir Varlık '
olduğunu unutmadan ,
bu FARKINDALIK İLE EVRİLİRKEN ,
KÜLTÜREL VE YAŞAMSAL BÜTÜN
DEĞERLERİNE SAHİP ÇIKMALI ,
ONLARI YAŞATMAYA
VE DAHA İYİSİNE DOĞRU
' DOSDOĞRU YOL ÜZRE '
İNŞÂ ETMEYE
DEVÂM ETMELİDİR !..
********
*****************************
BULMAK , BULUŞMAK , BİRLEMEK
*****************************
*********
MÂNÂSINDA BU SEMBOLLER
DEĞERLERİMİZE VE YAŞAM HAKÎKATİNE
YOL GÖSTERMEKTE KUTSAL BÜTÜN DEĞERLERİMİZE VE YARATILIŞ HAKÎKÂTİMİZE , CANLI -CANSIZ (*Cansız bir varlık yoktur* )
TÜM VARLIKLARA VE DAHİ DOĞAYA
SAHİP ÇIKMAMIZA VURGU YAPMAKTA
VE ÖNDERLİK ETMEKTEDİR !..
...ÖZ...
İÇİNDEKİ
BİLGELİĞE
UYAN !..
...ÖZ...
BİLGELİĞE
UYAN !..
...ÖZ...