@senkendinibul
...

*
DAĞ
GİBİ 
DURDUM
   BEN ...

...

Karanlığı 
delen
ufuklarım ,
Sana gelen 
yollarım
 Vardı ...

...

Köprülere
 çıkan 
yokuşlarım ,
 yukarı akan
sularımda ,
sızılarımla
    KALDIM ...
...

Kızıl
 türküler
yanan
   tepelerinde ,
YAĞMURA 
ÇALAN
BAKIŞLARINLA
durmaksızın
    ISLANDIM ...

...

Sevdâlandı
 'Zaman' ,
aktı 
kördüğüm
   kirpiklerime..
Sımsıkı
 omuzlarımda
boyun eğdi
   ' VEFÂ ' ...
Hiç 
 uzanmamış
    ellerine ...
...

    HEYHÂT !..
Yanmışsa
 sabah rüzgârları
' Bülbülün çilesi 'yle ...
HÜDÂ
 bağlamışsa
    yolları ...
SEVDÂ SIRTINDA
   kalmışsa 
   UMUTLAR ...
...

Artık
  İNSİN,
   dinmesin 
  YAĞMURLAR
     gözlerine ...
Karlarım
     ERİMESİN ellerinde ...
 Yollarıma düş ,
    ISITAYIM diye ...
  Issızıma çık ,
    GÖREYİM diye ...
Bulutlarıma
    HASRET kal ...
Çatlasın avuçların
   YAĞAYIM diye 
   üzerine...
Karanlığını
 delsin  dimağın ,
Seni
   BULAYIM diye ...

ZAMAN 
DONSUN
   KÂLBİNDE ...
Türkülerimle
   YANSIN ...
KIZIL
kalsın
GECELER
    Tepelerinde ...
...

   KAL !...
Kopkoyu
tenhâlarda
' SEVDÂM'  İLE
    SEN DE ...  
...

DAĞ
GİBİ
DURDUM
    BEN ...
...
Karanlığı
 delen
  ufuklarım ,

SANA
 GELEN 
 YOLLARIM
     VARDI ...
...

...ÖZ...