anlamlı öğretmen görselleri ile ilgili görsel sonucu

@senkendinibul
...

#BAKTIM

CESÂRETLE

   KARANLIĞA!..


ÇEKMEDİM
GECENİN GİZİNİ
 AKLIMDAN...

SÂBİTLEDİM
GÖZLERİMİ
SEVGİYE
  UMÛDA...

SARILDIM
HÜRRİYETE
VE
İNSANCA
  ONURA...#

...ÖZ...

...

#Mahsûn
 bakışlarım
tek tek
dolaştılar ezelî
 coğrafyada...

Aradılar bir bir
   BARIŞın MAVİliğini...

Sarıldılar daîmâ
RESİMe , ŞİİRe
  EZGİye ve OYUNa...

 YEŞİLlemeye 
çıktılar da
 tek tek
o çorak
 TOPRAKları...

 TOHUMlarla...

Düşler kurdular..

MASALlar anlattılar
bir bir ÇOCUKlara...

ŞİMDİ
Minik bir el tutsa
 muştulasa SEVGİyi...

Bir horozşekeri
 ötse şurada...

Kırsa zincirleri
O DÜRÜST ELLER...

Ağlamasa ANAlar,
NEHİRler ağlamasa...

O sahte tellere
takılmasa
 zihinler...

Sıvamaya
kalkar da
O KOCA GÜNEŞi ,
balçıkla
o küçük beyinler...

GÖKYÜZÜnü
de parsellemeye
   Yeltenirler ya...

Kırılır KANATlar
   Uçamaz UÇURTMAlar...

O BARIŞ resimleri
  bir bir yırtılırlar...

Bir babanın 
dağ gibi omzunda,
bir annenin
ŞEFKÂTli bağrında,
kardeşin
 tatlı sesinde,
bir dostun 
sıcak SELÂMında,
toprağın VATAN
hâsretinde 
kalır SEVDÂlar...

Hayâl perdesinde
bir bir parçalanır
O GÜZELİM
UMÛTLAR...

GEMİLERim
 alırken yelkenlerini...

LİMANLARdan
eserken
 delice RÜZGÂR...

Sirenleri
ÖZGÜRLÜĞÜ
 hatırlatırlar...

Vururken çığlığı
 kıyılara
DENİZLERDEN ,
saklamadım
 günümü
GÜNEŞİMİ
 hiç birinden...

ŞEFKÂTİN
ALTIN SARISI
sarsın diye 
TAŞ YÜREKLERİ...

O BUZDAN 
HEYKELLERİ
YIKSIN DİYE
   BİR BİR...

Ellerimi çekmedim
tozlu masalardan,
pay etti 
ekmeğini aşını
  CAN YÜREKLERe...

DOĞU BATI'ya
BATI DOĞU 'ya
Karıştı...

 Karıştı MEKÂN...

  Geçti ZAMÂN...

Çektim gecenin
sisini bir bir
ÇOCUKLARIN
 MASÛM
    BAKIŞLARINDAN...#

...ÖZ...




Tüm 
öğretmenlerimizin
'ÖĞRETMENLER GÜNÜ' NÜ
EN İÇTEN HÜRMETİM 
VE SEVGİM ile
kutlar, bizlere açtıkları
  ışıklı yolda
••••[İNS-ÂN]•••
OL-manın nûru
ve onuruyla
yürümeyi bir vâzife
ve 
şerefle sürdürebilmeyi
YARADAN' DAN
her ân
 niyâz ederim!.

•••

Bu yol 
ve yolculuk
 içinde;
 bana sevgiyle
 uzanmış
bütün ellere, 
varlıklara, 
insanlara ve
 uzanabildiğim
her yaratılmışa
 en derin,
KALBΠ
MÛHABBETİM,
SAYGIM 
VE 
SEVGİM İLE!..


...ÖZ...